Anekdotas del saléu nes buries agües de internete.
Anekdotas de la navegación en las borrascosas aguas de internete.

19 noviembre 2010

Non ai perfección onde non ai delecto; dos ventaja inclúi: poder escoyer, y lo meyor.

Saber elegir. Vivir es saber elegir. Se necesita buen gusto y un juicio muy recto, pues no son suficientes el estudio y la inteligencia. No hay perfección donde no hay elección. "Oráculo manual y el Arte de la Prudencia" Baltasar Gracián 1647.

Saber escoyer. Vivir ye saber escoyer. Precísase bon gustu y un xuiciu bien rectu, pos nun son abondos l'estudiu y l'intelixencia. Nun hai perfección onde nun hai elección. "Oráculu manual y l'Arte de la Prudencia" Baltasar Gracián 1647.


Hombre de buena Elección. Lo más se vive della. Supone el buen gusto y el rectíssimo dictamen, que no bastan el estudio ni el ingenio. No ai perfección donde no ai delecto; dos ventajas incluye: poder escoger, y lo mejor. Muchos de ingenio fecundo y sutil, de juicio acre, estudiosos y noticiosos también, en llegando al elegir, se pierden; cásanse siempre con lo peor, que parece afectan el errar, y assí éste es uno de los dones máximos de arriba. "Oráculo manual y el Arte de la Prudencia" Baltasar Gracián 1647.

Home de bona Elección. Lo más se vive della. Supon el bon gustu y el rectíssimo dictame, que nun basten l'estudiu nin l'inxeniu. Non ai perfección onde non ai delecto; dos ventaja inclúi: poder escoyer, y lo meyor. Munchos d'inxeniu fecundu y sutil, de xuiciu acre, estudiosos y noticiosos tamién, en llegando al escoyer, piérdense; cásanse siempres colo peor, que paez afecten l'errar, y assí ésti ye unu de los dones máximos de riba. "Oráculu manual y l'Arte de la Prudencia" Baltasar Gracián 1647.

Publicar un comentario
 
inicio